آیت الله طبا طبا یی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان ، در جمع مسئولان ستادهای دهه فجر استان اصفهان ، دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش آن در جهان اسلام را مهم دانست و بر زنده نگه داشتن این ایام تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان از اصفهان ،آیت الله طباطبا یی ، با اشاره به تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با ایام دهه عاشورای حسینی گفت: انقلاب اسلامی ملت شریف ایران نیز پرتوی از عاشورای حسینی است.
امام جمعه اصفهان افزود: عاشورا و دهه محرم مردم را با امام حسین (ع) پیوند داد و این پیوند موجب آشنایی بهتر آنان با دین مبین اسلام شد.
ایشان بر آشنایی همگان با قیام امام حسین (ع) و عبرت آموزی از آن و نیز حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت : پس از پیروزی انقلاب ، در زمینه های مادی و معنوی ایران اسلامی موفقیت های مهمی داشته است .
آیت الله طباطبایی با گرامی داشت یاد وخاطره شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی و تجلیل از معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اظهار امیدواری کرد دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی برای آحاد مردم وجهانیان تبیین شود.
در این دیدار مسئولان کمیته های 26 گانه ستاد دهه فجر استان و ستادهای دهه فجر شهرستان های مختلف از فعالیت این ستادها گزارش دادند.


دسته ها :
جمعه چهارم 11 1387
X